Selger er FlowerBird Design -Anja Helen Storø Hansen, Langvasseidveien 29, 9925 Svanvik, post@flowerbird.no, orgnr. 991 588 558, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Den oppgitte prisen for varen og tjenester ved utsjekk/bestilling er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.
Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt.Frakt kommer i tillegg.
Vår programvare sørger for at all informasjonen du oppgir, blir kryptert. Dette betyr at ingen kan lese kredittkortnummer, navn eller adresse når informasjonen blir sendt over Internett.
Ved valg av faktura får du tilsendt faktura med 10 dager betalingsfrist. Ved valg av vipps får du betalingsforespørsel når ordren er under behandling.
Du kan betale fysiske varer med følgende betalingsalternativ:
Du kan betale digitale varer med følgende betalingsalternativ:
Dersom du ønsker å betale digitale varer med faktura eller vipps, kan du ta kontakt med meg på webshop@anjahsh.no.
Pakken blir i regelen postlagt innen 1-5 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen. - så sant vi har varene på lager. Bestilte varer sendes med Posten. Du kan også hente pakken selv, tidspunkt avtales med selger. Ingen frakt vil bli tillagt om du velger dette alternativet.
Skulle jeg levere feil antall eller feil vare, så ber jeg deg kontakte meg så snart som mulig, slik at jeg kan rette opp feilen. Send en mail med opplysning om feilen, samt bilde som viser feilen.
I henhold til angrefristloven har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du mottok varene. Dette gjelder kun for fysiske produkter, ikke nedlastbare pdf-filer. Hvis du angrer kjøpet betaler du selv retur frakten.
Ved feillevering eller det er feil på varen, erstatter vi retur frakten og sender ny vare uten ekstra omkostninger.
Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.
Angreretten gjelder dersom varen og originalemballasjen er i uforandret stand når den returneres. Alle eventuelle tilbehør skal også medfølge ved retur. Om du angrer hele ditt kjøp og sender alt tilbake, så tilbakebetaler vi hele beløpet du har betalt inklusive frakt. Ved delvis retur tilbakebetales ikke frakt eller betalingsavgifter.
Ønsker du mere informasjon om angreretten, kan du lese på siden til www.forbrukerradet.no.
Angrerettskjema sendes digitalt eller sammen med varene.
Retur, reklamasjon og angrerett gjelder kun for fysiske varer, ikke for digitale nedlastningsprodukter og gavekort. Du står for risikoen ved retur til meg.
Send varen i originalforpakning godt emballert. Retur som sendes i oppkrav hentes ikke ut av meg. Kontakte meg på mail ang returer, mailadresse: webshop@anjahsh.no.
Husk å legge ved kjøpsbevis som faktura, paypal-utskrift eller bankutskrift, samt en beskrivelse av hvorfor du returnerer. Dersom årsaken er feil på varen, vennligst angi en tydelig feilbeskrivelse, og jeg oppfordrer også å legge ved bilde. Oppgi også navn og adresse.
Du kan returnere produktet innen 30 dager etter levering. Produktet må være ubrukt. Hvis produktet er ødelagt eller brukt kan det ikke refunderes. Husk å inkludere kontaktinformasjon med returen. Hvis det er mulig, må du oppgi et sporingsnummer og en kort beskrivelse av saken. Hvis du sender en vare med høy verdi, bør du sende pakken med sporing eller forsikring. Vi kan ikke garantere for mottak av returvaren.
Anja HS Hansen anbefaler at du får kvittering og sporingsnummer for returen fra fraktselskapet, siden dette gjør det enklere å følge opp returen. Anja HS Hansen vil foreta en tilbakebetaling for godkjente returer. Hvis du har betalt via faktura trenger vi et bankkontonummer for å overføre pengene tilbake til deg. Den enkleste løsningen er å sende bankkontonummeret på e-post til oss.
Send returen til:
Anja HS Hansen
Langvasseidveien 29
9925 SVANVIK
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget.
Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende ting. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid.
Kjøper kan kreve et passende prisavslag dersom varen ikke blir rettet eller omlevert. Dette innebærer at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for kjøperen.
Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøperen også heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig.
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil og prisendringer.
Hvis du ønsker å motta e-mail med nyheter kan du melde deg på dette på i butikkens topprubrikk eller under fanen nyheter. Du kan også sende melding til strikkevenner@flowerbird.no om at du ønsker å bli oppdatert med nyheter på e-mail. Mine nyhetsbrev heter "Strikkevenner". Du kan når som helst sende melding om at du ønsker å avslutte mottakelse av nyhetsbrev.
Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.
post@flowerbird.no
Anja HS Hansen
Langvasseidveien 29
9925 SVANVIK